NY TV:D

Oj Mich!
Du måste berätta hur allting går under resans gång..
Att huset brann!.....  Jag hoppas det kommer något positivt med detta!.
Men för jäkligt att det fört så mkt negativt!!!

För att få in lite positivt så..
Jag har köpt tv!
Helt underbar tv faktiskt!
Köpte den i går.

Ja den kom in Mich! precis som du sa:)
Där i kartongen ligger min finaste, tar upp hela baksätet, men det är hon värd!

   


Super nöjda!!!!
   


Tystnad..................... ooooohhh
 

När jag kom hem från träningen vart det fotbollskväll Sverige- Holland direkt:)
Lr.. när vi fått igång tv:n med Egzons hjälp.. Vi försökte själva byta kanal med vanliga kontrollen och fatta inte att vi skulle göra d med boxer kontrollen:/ hallao??? Alltså inte bara jag och Vick utan Kastriot och Eddo med.....
Hahahaha




Och du Michelle,, Ring så fort ni får reda på något om huset och saker runt omkring som jag kan tänkas vilja veta!

Peace out and all the way around!!
Love yao all!!

ΨΔςΜ↑ηΣ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0