Spiderman.. watch out for Simmo AKA eyes all over the body

Hahaha
Du e härlig simona! Jag e stolt!
Spindelmannen mask! hahahaha
Hur gamla kan de ha varit??Jag säger bara: You got eyes where no one else has!!
PÅ dom ba!
Haaaaa... inte så kaxiga längre va.. nu när Sim jobbar.. nä, tänkte väl det!


*Fisnik, Rron och Lolo har vatt här och kollat film! Måste ju visa alla min nya tv!

*Pernilla.. kolla nu upp ifall du/ni kan komma ner nästa helg för simona kommer också!

*Michelle jag blev himla glad att se dig i dag! Lyx!! De va riktigt kul att spela match i dag, och att du va kant:) Nice.. Mich AKA Maskinen.  och att ni också kom Nilla och Alex:D med Mami.. gjorde mig överlycklig!!
Familje fest på konst gräset♥

*Nu ska jag sova fö kl: är sent och jag ska upp till föreläsning i morron och sedan jobbet.

Puss på er älsklingar och Nilla... snygg telefon! Jag vill ha bilderna du tog!

→ ψΔςΜ↑η€ ↔  Djãzzitãk ← Me, myself, and I!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0