massa skriv av en irreterad simona =)

ja visst va ungen söt =D haha

fan va nice att yasse har fixat lite med lägenheten, gardinfest =D haha
ja e ledig helgen som kommer nu, så kanske kommer ner å kollar läget på din nya TV! blev överfet ;) jue =)

å grattis t andré som klarade det skriftliga provet !! =) får vi hoppas på uppkörningen nu oxå, han ska ha den vilken minut som helst nu i skrivandets stund....nervöst JA!! =)
får han köra med, bajs mellan växlarna,  sen då! ;)

huset såg inte bra ut Mille =( tråkigt ! får gå in på din egna blogg å kolla lite =)
kan ju inte kräva att du ska skriva dubbelt för 2 bloggar =) fast d hade varit gött för oss at ha allt samlat för oss =P


he, känns ql å skriva lite nu. fast ja e hur jävla förbannad som helst nu igentligen !
har stått i telefonkö mellan 9.30 till 12.20, när helt plötsligt tiden tog slut för oss som vill ha lite svar på våra frågor om operation.=( ja blev bortkopplad.

Blev kopplad fram å tbax, hit å dit, ring detta nummer, ringer det, en annan person säger...hmm, ja kan se att du ska få en tid när som helst, men jag vet inte när.- du får ringa detta nummer!!!
VA I FAN ASSÅ!!! ja blev så jävla sur, lr förbannad rent av.
när i helvete ska ja få reda på när min jävla operation ska bli av ?
å så e d ja som ska betala för hela jävla telefonräkningen oxå!
assåååååååå...fan va irreterad ja e.
haha stackars J -ta d lungt älskling, ja känner frustrationen med dej ju! naw =) han e så fin =)

när J gick t plugget så ringde jag igen! flippa heeelt på tanten som tog emot mitt samtal.
ja ska ringa vi 13 igen. ja e så trött på Möndals sjukhus.
haha, ja sa t den ena- jag vill inte ha ngt jävla tjaffs nu lr bli kopplad fler ggr. Jag tycker du ska springa dit nu å fråga hur d går med min tid.
- det kan ja inte göra!
-nähe, kan du inte det, varför inte det då? är det en dator som sitter där LR??
HAHAHAHA hon blev så sur på mej ;p

ql å retas lite med dom =D

har massa tvätt som väntar på mej här nu oxå, torr å ren iofs. =)
tvättat med telefonen som en sugpropp i handen.  D funkar d oxå.
glömde av att ja hade tvätten i tummlaren, tur att dom efter mej inte var klara med sin huvudtvätt ännu =) pinsamt annars, skrev en lapp ifall dom hade tagit ut min tvätt innan ja hann ner. typ förlåt m.m. men slapp lämna den =)

nu ska ja ringa lite igen, får se om ja ska låta glad lr inte..fjäska ?? hahaha aldrig! ;P

puss puss



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0