söndag

Har provkört en Kia idag. Den var skön att köra. Det var en ny modell. Bara en kul grej. :D

Jäkla Yass vad de e avancerat, det där med kategorier. Jises du hur gick de till. haha ;P
Men det ser ju bra ut. Men då måste man lägga in varje inlägg för sig i "sin" kategori?! Eller?

Jag kommer hem nästa helg SimSim men jag vet inte redigt vad jag ska göra på lördag. Vill så gärna ner till Malmö men eftersom jag ska ha Trym med mig ner så vet jag inte. Kan ju inte ta med mig Trym till Malmö.
Tror jag kommer hem på torsdag redan. Johnnie sticker ju till Gotland då med grabbsen för att köra cross.

Å SimSim mest stavas med e och inte ä. hehe å där kan du inte skylla på naglarna eftersom e och ä ligger på varsin sida av tangentbordet. :P Men jag har osså stavfel. Bara man fattar vad det står så. ;)
Å du SimSim igen. Vi och alla andra borde veta vid det här laget att Jensen humorn är speciell.
Sålänge vi tycker det e kul, so why care what other thinks about it??. Å iaf du och jag tycker att det mesta e kul så bara forsätt med den "dåliga" humorn du :P We like it.

Sen så vill vi inte ha en varsin stjärna så de så. Vi delar gärna. Mycket roligare. Delad glädje större glädje. Men tack ändå <3
Eller hur Yass.

Haha Yass din lista var kul. Men som du vet så följde vi den innan vi ens visste om att den fanns. Dock blev det ingen bio som jag sa till dig i telen. Blev film och godis hemma ist. Så din lista.

Egentligen är det gott att gå upp tidigt som ni gjorde pill och ha hela dagen framför sig! fast lite tråkigt med mulet.
Ni kan i dag:
-Handdla
check
-Laga riktigt go mat och efterrätt
check
-Tända ljus och sitta under filten och kolla tv check, fast utan ljus + film
-Kanske gå på bio
-Kanske ut och äta
-Ba ha helmysig dag och kväll
check
Fast ni har säkert redan hunnit mysa te det! kl är ju redan över 2 haha..

Johnnie har somnat här brevid mig, inte så ovanligt de inte, så nu ska jag väcka honom så han kan gå och lägga sig i sängen istället.


Najdi Najt

M!ch£ll£





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0