hejsan

grattis mille GRATTIS GRATTIS =)

igår va en dag so jag va lite smått trött å bakis å lite ont i ögat =)
förrgår var vi ute å slira lite snällt! snygga killar det finns i GBG =) men energin va det inget fel på igår på jobbet ändå! så pass inte fel att det blev fel !
fyllde med varor som jag brukar göra å mitt i allt får jag ena asken i ögat jag opererat! ajaj! mitt öga va rött å ömt men inte så farligt nu=) men märker då att jag ser bättre på långt håll med det skadade än det friska =/ tänk om jag har gråstarr i det friska nu OXÅ....
å igår gick jag å va nere för datorn jag köpt inte hade cd/dvd uttag =(
men iom att jag e som ett barn ibland var jag tvungen att testa det mkt konstiga hålet i sidan. å helt plötsligt sööööögs cdn in i datorn!!! Å JAG ÄR GLAAAA!!!! =) =) sicken datanörd jag e som inte ens kan läsa mej till saker! ;)
precis axept en dator utan så blev det lyxxxxx helt plötsligt =)
ngt jag inte lärt mej e end å home knappen, vart sitter dom? å högerklicket villl jag ha så d ska jag instalera =)
nu ska jag till jobbet =)
pusss

Kommentarer
Postat av: Michelle

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

"tvungen att testa det mkt konstiga hålet i sidan"

2011-04-16 @ 23:26:57
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0