oj oj oj vad här ska uppdateras!!

ψΔςΜ↑η€

Känske lite bakgrunds musica

Medina – You And I - Original Mix

Här har ni mina prioriteringar de senaste dagarna!:)

Har ju umgåtts en del med solen!! Mkt fin vän!
Vän för livet!

Vesslan har fått hänga med en del


Det har blivit flera ta med fika från Espresso till Nissan!!!!!




Ett plugg utanför Wiky


Vi har även funnit en Top secret lapp på en av cyklarna vid högskolan!
Så jäkla kul idé och vi kunde inte låta bli!
 vi läste den... tihi






Simona vill också njuta av solen i H-stad


Påskmiddag med familia!
Varför ääänte




Och när Nilla åker tåget från Skåne till Varberg så varför inte säga hej när tåget pausar i H-stad:D


Jag och Simona har gjort två tripps till tess och jocke!


Tess "bajsplockarn" Lindholm


Då hann vi även med att tanka i Laholm


Åkt lite ner cabbat med Fisnik har också hunnits med sao klart!


Samt grillning med simsim, rron anf fisse vid stenraset lr vad vi ska kalla ett för






Spelat tennis har vi klart också gjort!!


Har även hunnit med en del utgångar och här har vi två av dem!




Jimmy och Emil ska självklart upp och sjunga tillsamans!
Jag va även och titta på Emils öppnings show för någon dag sen.. lät räktigt nice


Surfingbrädan framplockad!!
Nu är det snart stranden:)


Jag, Fisnik och Ice drog ut till ön och promenixade




Varfrö inte sola utanför jobbet!
Utnyttja vad man kan satt sääg


jag har även klippt mig och köpat ny bikini som ni kan tjuvkika på här:)


Har ju hänt MASSA mer, men jag hinner inte sitta här mer!!
Ska ta vesslan och möta upp Fisse och hans långbord!
Sen blir det att glida till jobbet..
La Primavera konsert i kväll..
Lokala band, New kid och Emil som spelar bl.a.

PUSSSSS

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

hunnit med mkt ändååå! =D

haha när ja å nilla säger hej...inte mkt bra kontakt där inte ser d ut som ;) haha

2011-05-01 @ 21:52:15
URL: http://maps.google.se/
Postat av: Yasmine

Nä men de bilderna med oss tillsammans blev inge vidare bra...

2011-05-02 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0