shoppat.... =D

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
tänkte visa lite nytt från mej =)

Mitt rödvin till fikat efter jobbet..idag passade d på uteserveringen =)
SICKET VÄDER DET VA IDAG LR!! satt ute på lunchen oxå =)
jag ÄLSKAR denna årstiden !!!

blåvitt hade match, blev mkt folk här å poliser..högljutt men snällt =)

midjeskärp, ska byta till större stlk bara =)

var där i 5 min denna ggn å GICK UT MED KÖPT VARA !! =)

denna va svinigt dyr..men jag har ju den torraste å känsligaste hud..=(

nya solglasögon...haha får se om jag använder dom =)

de nya sommardojjs som jag snackat om..kills me =P



NU e jag hemma.. skönt! =) ska plugga lite mer idag .... mmm. jag kommer bli så klok ser ni =)

förresten,  alla dessa ungdommar som snackar om doppa hit å dit, brud, mannen, köket, lakan på golvet..!!
jag blir så trött på dom.....å snacka sånt bland folk !!!!! hahaha, simona kärring vid 25 redan =D


köss mina löss, känner kärlek för er ♥ =p

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
Trackback
RSS 2.0