Siblings<3

ψΔςΜ↑η€



Som ni alla antagligen redan vet så är jag en person som gillar att visa mina känslor genom ord!
Jag skulle precis börja plugga, men så tog tankarna över.
Mina tankar blev klart viktigare än plugget... som vanligt den senaste tiden.. 

Jag har ju skrivit ner en kärleksförklaring till michelle så jag tänkte att varför inte skriva ner några rader till er andra syskon också:)

André

Du är den som inte bråkar i onödan! Blir inte arg i onödan! 
Har jag sett dig riktigt arg??

Jag har kommit på att du är riktigt smart! (bättre sent än aldrig från min sida) alla andra visste det redan!!
Orsaken till att du inte fick fler MVG i skolan beror enligt mig ändast på ointresse och brist på koncentration. Jag är säker på att du kommer att finna ett riktigt bra jobb som passar dig.. jag ser fram emot dina beslut!!

Du har skön humor, umgås gärna med dina syskon och har inga problem med att visa din kärlek till oss offentligt. Med detta menar jag bl.a. att man inte behöver tveka om man vill ge dig en kram framför dina vänner. Vilket alltid har varit naturligt för oss, men tyvärr inte för alla syskon!

Du tar inte allt så jäkla allvarligt! Tar det med en klackspark och sen går du vidare! Varför lägga ner tid på onödiga saker! Helt underbar inställning!

Du har ett varmt hjärta och du är en kille som man kan lita på! Jag är stolt över att ha dig som bror!, men sluta röka!




Pernilla

Du vill alltid alla väl!

du den mysigaste tjejen i familjen! Ditt skratt är underbart och din glädje till att alltid vilja hitta på saker är fantastisk.

Du är envis när du vet att du har rätt och du erkänner när du har fel

Du är en underbar  tjej och jädrans vad du har vuxit till dig. Att du kom hem till mig för några helger sedan och att det bara var du och jag var obeskrivligt.  Du är tonåring nu och vi kan umgås på ett helt annat sätt!!

Du är en överlevare! Du försöker alltid göra saker bättre och om du ibland tappar taget så kommer du förr eller senare alltid tillbaka och försöker  ta tag i det igen på ett eller annat sätt..

Du är en stark tjej som nu genomgår en av de tuffaste perioderna i många tjejers liv, nämligen tonåren! Men du har genomgått värre! Det här klarar du galant!




Alexander

Den underbaraste killen i världen!

Du bor för långt ifrån och vi träffas alldeles för lite.

Du är mysig, kärleksfull  och oerhört noga med att visa din kärlek till familjen.

Du gillar att retas med oss andra, men gör det alltid med glimten i ögat.

Du är lugn, ovanligt ansvarsfull för din ålder, och otroligt omtänksam!

Du gillar att skämta och det är lätt att få dig le!

Jag är helt säker på att du alltid kommer att ställa upp i vått och torrt och att andra kommer att göra detsamma för dig!




Simona

Min lille sparv!


Du är den gladaste och ballaste tjejen i stan, haha..

En del av Simonas motto: Spara inget onödigt skit, handla inga onödiga saker,  gå inte runt problemet utan gå rakt på sak, spela inte något du inte är och jobba med sådant du gillar eller så har du Ett alternativ.. säg upp dig!

Du litar på folk, du vill ut och hitta på saker, du älskar nyttiga grönsaker, du gillar att mysa till det, du tänker på miljön, du vill vara fin, du är jäkligt rolig, har skön personlighet och sist, men inte minst--> Pengar är bara pengar, hos dig är det kärleken som räknas!!



BIG HUG




ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: André

Stort hjärtetack eller vad det heter?! =)

2011-04-02 @ 16:08:37
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

höhö låter som värsta kontaktannonsen här ju ;)

<3

love u mi lill siss

2011-04-02 @ 22:54:34
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasmine

<3

2011-04-02 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0