soooooooo!?!?!?!?!?!?!?!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ ∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ ∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ ∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ ∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


kokar potatismos!!
älskar bilderna mille! så typiskt oss å göra ngt SÅNT fjantigt spontant som att fota månen (igentligen) ;d

linkin på HÖG MUSIK!!! SKITER I MINA GRANNAR!! JAG DRAR SNART ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

WWWWWWEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA =D
Å grattis t mamma å hennes nya sötis ;)

en sånn här men inte denna ;)

stack in t stan på shopping å fika idag!

kolla min missanpassade mat för kvällen!!! hahaha
aldrig mer igen!! =D

jag blev så sugen på potatismos. trodde jag hade köttfärs hemma men nej. det var kyckling/räkor kletet jag gjorde för ngn dags sen.. så d blev potatismos med röran å grönsaker HAHAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0