Michelle <3

ψΔςΜ↑η€



Jag hade en fruktansvärd DRÖM!!

Det är INTE okej att leta sig in i andras drömmar för att leva upp till 1 April Michelle!!
Dont mess with my mind!

Jag drömde att du Michelle hade dött:o
Jag vet inte hur du dog, men jag har aldrig gråtit så mycket i en dröm som jag gjorde nu!!
Det var hämskt!
Jag ringde André i drömmen och han lät helt slut i telefonen. Han grät inte, men jag kan tänka mig att jag inte kunde se det i drömmen eftersom jag inte har sett det på år i verkligheten..
Simona och jag var på samma plats och vi var ganska långt hemifrån. 
Tess och Simonas Carro hade direkt åkt till oss när de fått reda på vad som hänt<3

I verkligheten har jag tänkt tankar över hur ledsen jag hade blivit ifall någon av er syskon hade dött och denna tanke kom även upp i drömmen--> Att nu har det hänt, det kunde alltså även hända mig.
Jag följde med Johnnie hem till er, men ni bodde bara i en etta, ett litet rum utan kök:/ Jag hoppas du inte döljer information från mig Mich;)
Han var också vilsen och ledsen och i drömmen såg jag verkligen hur starka hans känslor var för dig!
Underbara Johnnie!!
Det första jag gjorde när jag vaknade var att le pga den härliga känsla över att det bara var en dröm!


Michelle! Låt aldrig denna dröm bli sann!
Jag behöver dig i mitt liv!



Michelle du är en härlig person och en underbar syster.
Du har fullt av vänner, men det beror också på att det är otroligt svårt att tycka illa om dig. 
Det finns ingen som är som dig
Du har ett hjärta som är värt ofantligt mycket mer än guld
Du skulle kunna göra precis allt för dina vänner
Du har ofta svårt att bestämma dig, men det är egentligen väldigt konstigt för du är
Riktigt envis
Släkten har alltid känt extra kärlek för dig och jag har aldrig tvekat på varför.
Familj och släkt betyder allt för dig och du betyder allt för oss!

Vi syskon är så otroligt olika varandra, men jag är glad att vi är just syskon! Det måste ju betyda att jag iaf är lite lik dig<3
Jag älskar att vi är av samma blod!!!
Jag älskar att ha dig som syster!!!
Jag saknar dig när du inte är här...






















Men jag vill säga dig ännu en sak!
Håll inte för mycket tankar och känslor inom dig! Vi finns här och är alltid redo att gör allt för dig!




The Overlanders – Michelle

Älskar dig<3

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Michelle

Där gråt jag en skvätt <3 Älskar dig

2011-04-01 @ 12:15:27
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilken kärlek! <3

2011-04-01 @ 15:32:48
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

2011-04-01 @ 23:03:25
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

andré e så sööööt på den bilden när vi e i gympasalen !!!!! so CUTE i could die =) =) =)



förresten har ni märk på den översta bilden i soffan så gör vi MKT lika miner 2 o 2..mille å andré jag å alex och yasse å nilla =)

2011-04-04 @ 23:25:12
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasmine

haha nice

2011-04-05 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0