nu e jag och huset på gång

Idag ska vi tilll Electrolux och kolla på kök. :D Spännande.
Johnnie har varit och skrivit på de sista papperna om bygglovet så nu snart smäller de. :P

Igår va jag på banken och skrev på papper för praktiken. :D
Birgitta som är min kontakperson på banken verkar vara helt underbar å det e ju bra. :D
Hon tycker att det ska bli superkul att jag ska vara där i 3 månader.
Ska vara på den administrativa delen (det heter väl så), delen med lån m.m.

ååå btw vill ni veta hur man lägger in videos så ring mig så ska jag förklara :P


Puss puss

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasmine

ooooohhhh Yes!

ännu en anledning till att ringa michelle..

Jag ringer dig om praktiken med så får vi prata om d igen:)

2011-04-13 @ 14:43:57
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

woohooo!!! =)

2011-04-14 @ 14:14:34
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0