Vår! wonderbaar

ψΔςΜ↑η€


Jag håller med dig om det fina vädret Simona!!
Tog brädan till skolan i dag:) Härligt!




Gabriel introducerade mig till nya salladsbaren på Maxi!
Plocka ihop din egna sallad, plocka hur mycket du vill och vad du vill:D
FANTASTISKT
Fetaost, kyckling, kräftskärtar  osv.. hur mkt som hälst.. mums mums




Och här e Gabriel i Psykologin.
Go ny vän:)
Här sitter vi och myser vid högskolan med våra self plocking salladish



Var i skolan vid 08:00 och lämnade närmare 13:00 efter lunchen..
Gick sedan till jobbet..
Härligt väder!!
Vi va nere och spela lite fotboll med ungarna i dag.
En bra dag på jobbet!  Pigg och glad:)

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

åh vesslan !! =) hon e go hon ;P

får nog ta mej en ordentligare titt på k2s inlines igen =) vill ju ha dom snyggona som jag lagt upp innan =)

jag ska lätt t maxi å köpa kräftstjärtar till min sallad =)

2011-04-04 @ 23:13:51
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0