Finaste jackan:(

ψΔςΜ↑η€




Efter föreläsningen så mötte jag upp färgklicken Vick för att gå och fika på Expresso house.
Det va go Chai Latte och det var inte mkt folk så det va mys!



Sedan gick vi inom Gina och HM och denna ursnygga jacka fann jag på HM.


Vick tyckte inte den var snygg, men jag blev förälskad..



Den kostade dock 500:- vilket är för mycket för en som bestämt sig för att inte shoppa några kläder denna månad.
Jag kan med gott samvete säga att jag hängde undan jackan tills i morgon för att ingen skulle kunna köpa den på iaf två dagar:9


Nu är vi hemma hos pappa och Susanne å pluggar!
André gjorde en jäkla god köttfärs som vi har smaskat i oss.



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jackan e snyyyygg!! utan shopping 2 dagar e godkänt =)

2011-04-06 @ 21:55:25
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0