brum brum brum

Jo men så är de, vi har köpt en bil. Brom brom. Volvo v70 mörkblå. Fina bilen. :D




På nedersta bilden är bilen nytvättad. :D

Å den e sååå snååål med. Disel is tha shit.
Nytankad och man kan köra 117 mil till innan det e dags för att tanka igen. ;) Likie like


Köpte combi pga hundarna. Vill ju inte ha massa massa hundhår i baksätet.. Usch.
Men hundarna har bara fått åka i den typ 3 ggr. Vi vill inte att de ska håra ner bilen direkt. Vi letar efter ett bra skydd att lägga där bak så att det blir enklare att städa efter dem.

Titta va fina blommor jag fick av Älsk när vi hade 2år den 26 juli.

Av mig fick älsk ett skydd till sin Ipad och en laddare så han kan ladda den i bilen.

Denna veckan jobbar jag sammanlagt 83,5h. Det e en hel del.
Måndag-tisdag: 8-8.30=24.5
Torsdag: 8-16=8
Fredag- Söndag: 8-11=51

men men de timmarna (24h) extra som jag jobbar denna vecka kan jag sedan ta ut i ledighet.

Love Love <3

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasss

Nice car broh:)

Jobba och sliter gums... ska du kanske ha lite semester??

2011-08-02 @ 16:55:26
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

brummellibrum ska hon heta tycker jag =D



2011-08-02 @ 23:31:40
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0