fETE FONE???

ψΔςΜ↑η€



Japp!
Nu e jag hemma på lunch!
Kolla posten innan och där hade jag fått en lapp om att jag va bokad för blod givning.
Jag blev skrajj!! fy fan, jag har inte haft en spruta i armen under hela mitt liv!!
Jag har ingen aning om vilket blod jag har ens...
borde jag verkligen göra detta??
usch

ska till Youth Area och ha möte med mina volontärer vid 13:00
så då har jag med kameran för att kolla in om det blivit lite ändringar i magasinet:)

men Michelle för tusan!!
Har ni köpt bilar och grejjer??
Brukar tala om sådant va!!!!




Lunchade med pappa och André igår!
Det va mysigt, men ingen bild tagen:/
jag är fruktansvärt dålig på det där!!

och jag har beställt en ny telefon!!
En som Nilla har!
Ska jag ha denna eller en Ace???
Det är frågan!!!

Denna får jag snart hem



Men funderar på om jag ska ha denna i stället??



Jag får klart läsa en massa om dom!!!!!



ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: Tess

Så skoj med ny telefon ju! ;) Hihihi

2011-08-02 @ 13:13:03
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Johan

iPhone 4 såklart! Det finns ingen varken skönare eller snyggare mobil än den för tillfället! :)

2011-08-02 @ 13:50:05
URL: http://umadbro.devote.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

aaaaa, asså...... jag e osäker på ifonen.. tappar du den e den sprucken satan..... jaja, du väljer. det är ju inte jag som tappar din mobil ;) tycker du ska testa båda 2 på nge vis

2011-08-02 @ 23:35:50
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasss

jaha johan:)

Hur hittade du denna syskon bloggen haha



Nja jag måste klart va jäkligt försiktig med fetefonen

2011-08-03 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0