här sitter vi å myser. jag å bollen ;)

nicki minaj - super bass
å vill ni inte se en orm på bild..kolla inte första bilden!!! den e inte så hemsk men ville varna ändå =)



helgen...hmm.. kom hit i torsdags.. stack t gekås på fredagen med mille å johnnie. sen ner t skåneland med sällskap av yasse halva vägen å hämtade alex! han har med sig sina ormar bollen å piff(?) HAHAHA å piff rymde ut i bilen, in bakom instrumentbrädan så vi fick rycka massa delar å dra ut honom.. eeh, jag blev så skraj för honom när jag dragit ut honom så jag slängde honom på stackars johnnie =/


lördag och söndag målade vi nillas rum =) mormor å morfar kom inom på fika å så stack t gekås igen å fick köpt en skrivbordslampa å taklampa till nillas rum! =) snygga!

myst med kattungarna =)

kollade in VBG stads shoppig idag. INGET JÄMFÖRT MED GBG!

hmm, vad mer gjort...gått en massa rundor med joker =) han e bäst på att lyda denna hunden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0