hemma igen !

FÖRST å främst GRATTIS till MILLE å JOMPA!!!!
fina ringar lill lillsiss =)



har kommit hem från niciga chania, kreta idag.
blev hämtmat påväga hem i gbg!!!
e bakis.....hmm. jag var bakis på båda flygturerna. kvällen vi skulle iväg var jag på stan med annelie å igår fick jag lite för mkt drinkar i mej på restaurangen =/ hahaha jag får skylla mej själver för detta!!


yasse har alla bilder så d e ngt hon får slänga fram här för er att se =)
vi har haft det riktigt bra. bortsätt från vissa äckliga män som vi stött på!
men + i kanten för dom riktiga essen vi stött på här å där.

vi körde vilse bland berg å dalar å frågade en om vägbeskrivnig
grekisk gubbes citat: i´ve lived here for ten years, and i´ve never seen a castle!! HAHAHA
C YA babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0