Ja hej



Nu har jag fått min Iphone till att fungera..
Ja den hade ju alltid potential, men det tog väl tid för mig att kunna hantera en smart phone..

Det är gott att ha semester, men jag saknar The Tall Ships Races och Youth Area lite granna!
Härlig stämning och massa folk!!

Youth area CREW:) 


har vatt med joss hela dan! vat i stan och inhandlat nödvädigt satt säg.
Resten av the gang kom på kvällen!
Spelade spel och hade det nice i Joss nya hus i skummeslöv:)
Jag Joss March Spiljak och Mathew!


Klart att vi bollade boll i hennes nya trädgård också!!


Sova nu för det känner jag att jag verkligen behöver!
Helt slut!
Vad gör jag uppe???





hehe

natti natti


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

tid att lära sig smart fhone!! bahahaha =) klart!!! ;)

2011-08-10 @ 11:03:48
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0