jag är så lycklig, jag är så lycklig :D

Jaaaaaaaaaaaaaaa det e jag.. åååååå ni vet varföööööööör!!!!!! Vet ni inte varför så ska ni få veta det nuuuuu!!
För jag dotter, storasyster, lillasyster, kompis och sambo som jag är nu även kan tillägga fästmö och "svärdotter". Är FÖRLOVAD med min ÄLSKLING.

Kolla in våra superfina ringar. <3
  

Ja å så min bigg- och biggbiggsiss är på utlandsresa på Kreta ihop med Marre. Jag kan erkänna e en aning AVIS till tusen. Usch. Jag vill med ligga på stranden och sola och bada i det turkosa havet. Springa runt i shorts och bikini och få massa massa färg.. Vill vill vill vill vill.

Men får jag som jag vill och vi får ihop det så förhoppningsvis så kommer även jag att få se solen utomlands med min Älskling till hösten.
Vi får se. Men jag hoppas hoppas hoppas. :D


PS: Jag förstår inte redigt det där i kategorivalen "*betyder" och "markerat med * betyder" är. När och var ska man skriva det?? :DS


Lovelove

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Tess

GRATTIS!!!! :)

2011-08-20 @ 09:37:34
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

aa, just d.. d e för att man måste länka eller skriva källa på biler som inte är ens egna.. så tänkte göra det enkelt för oss å bara ha de som en ... ja.. notis fast det la sig på fel plats =/ haha ska fixa det.. lr ta bort det hahaha i dont know. blir ju lättare om man bara skriver det direkt under bilderna egentligen =) hahah japps... hej hej

2011-08-23 @ 23:53:32
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Björna

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :O Nu känns det som jag missat en jätte stor händelse i ditt liv, fan va jag är dålig :(

2011-11-16 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0