Kreta update

hej hallo!!


har sitter vi.. yasse, simona och marre vid sin dator pa ett internetcafe.

vi har d mange fint med sol bad och god mat.. vi kan inte ge nogra bilder nu men vi har det helt underbart =)
fast jag har riktigt ooooont i halsen =( skit jobbigt dock =( men blir det  inte battre gor jag till lakaren imorn ..lr, kanske i overmorn for imorn ska vi hyra moppe och kora runt har =D

// SIMONA


Shuuleluuuuu:)
Mitt namn ar yasmine och jag ar glader!!
Jag har upptackt att jag kan bli lite brun iaf;; tihi
Helt fantastiskt vatten!! Man bara ligger och guppar i saltvattnet:) Helt klart turkos vatten! Awesoome!
Min forsta utlandsresa till ett varmt land bar med underbara flickor vid ett wonderbart vatten!!

// Yass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0