lite crazy kanske

gjorde en vägg nu på 40 min kanske....har tittat i nya ikeakatalogen idag...dens fel
ville ha ngt gjort i min lägenhet. får man en komentar (inte så ledsen över den hahah men)
-jag gillar vad du gjort med lägenheten asså!! xD HAHAHAHA

jag har då rakt inte lagt ner ngn tid på min lägenhet. eller jo. planerat mkt i mina tankar bara haha d e pappa som borrat upp några saker bara.
det ser ut som en vilorum på kanske ngt sjukhus eller skola.. säng, lite olika teknik, vatten å ugn å garderob.......

denna väggen e uppsatt med pins i olika färger å så har jag hängt olika smycken, myyycket dubbet.
att jag har så mkt olika smycken visste jag inte!! jag kan närsom om jag känner för det - ta bort allt. kanske tycker det ser för stökigt ut på måndag.



Kommentarer
Postat av: Yass

Nej d e nice!! Jag gillar speciellt att prinsess skyllten hänger där också:)

2011-08-24 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0