Some pics and a song:p




Ja hallå!

jag har varit i magasinet och fotat lite.. ser ut som en gammal arbetsplats fortfarande och jag vet inte om det kan bli snyggt??

Men snygga grafitti väggar, men på tok för små och för få för min del!!
Hade vatt snyggare med en hel vägg täckt!!:D

Jag gillar ju dessa två


'

SÅ HELGEN!!!

Andre kom ju på typ lördagen tror jag!
Jag hanen och GUY# 1 lagade mat och sånt nice!
 senare på kvällen kom Ricky och vi gick till Wick som hade lite förfest.


I söndags cyklade Jag Simona och March ut till glass Ricardo:)




Klappade fåren i hagen också klart!
Varför äääänte!!



Givin myself to you
is like givin myself to a chainsaw
You keep cuttin me open why
Is that the only thing that your good for

Daniel Merriweather – Chainsaw


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

hehehe den kudden räddade min bak =)))

2011-08-02 @ 23:33:48
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0