Bildbeviis!! Been there, done that, bought the flippflopp

ψΔςΜ↑η€


Jag e såå glad för er mina älsklingar Johnnie och Mich!!
Jag har match på lördag, men om ni stannar i varberg under dagen på söndagen så kommer jag saturday night for sure!!

Kostas Papadopoulos – Zorba The Greek

Jag har haft det super i Grekland och jag är glad att vi valde Kreta som min första resa för där fick jag både 
turist livet
och
Sirili vilket innebar noll turister!
Nu vet jag vad jag är ute efter när jag reser.
Turistorter betyder FAKE
Inga turister betyder UNDERBART

Det är lite chockerande hur fake allting känns när Grekerna i stan lotsades vara glada bara för att kunna tjäna så mycket pengar de bara kan! Låt mig va för tusan!!
Jag vill veta hur ni verkligen har det, Inte hur nu spelar att ni har det..
Jag vill veta hur riktiga Greker lever och hur riktiga Grekland känns!
Tack ta mig tusan för att vi hyrde moppar och körde ut en sväng i bergen!
Där fick man en skymt av Greker som hade det svårt med engelskan, satt utanför sina hus och spelade träspel eller bara mös:)
Apelsinodlingar, vindruveodlingar och olivodlingar!!
Sirili <3

Men vattnet!!
Heeeelt fantastiskt klart!
Blev mycket myys i havet och på stranden:)

Lite bakgrundsmusik till min underbara bild visning

Maraveyas Ilegàl – Welcome To Greece

Jag och Simona har som sagt varit i Gekland!!


Med underbara Martina


Där vi hade Räkti kul tillsammans!!!!


Seee dääär jaaaa
Tre små sköna glidare som ba strosar ruunt!!
Lite här.. lite där


Vi solade sööönder


Och vi åt ute varge kväl!!




De har som någon slags tradition att bjuda på shottar som de bär ut tillsammans med notan och ofta tillsammans med melonbitar eller annat gått att smaska på.. 
Vissa shottar var inte allt för lätta att få i sig haha



Vattnet gick absolut inte att klaga på!!
Här kravlar jag mig ut i vattnet mellan stenarna med flippfloppen på för att fötterna ska förbli hela haha
Stavros Beatch baby



Madrasserna har varit våra bästa vänner!!





Vi var ju med om en fantastiska mopperesa!!


Greklands trafikregler: Ta dig fram bäst du kan och tuta om du känner för de, men det kommer inte att hjälpa!
Har du moppe är det ännu bättre för då kan du trycka dig fram vart som hälst!


Haha
Lätt som en plätt!!
Ba kör sööönder 


Det hände även att vi drack lite cocktails:)





Sen gick man en del i staden/städerna vad vet jag!!
Både under kvällstid..


Och dagtid




Och ja Michelle!!
Vi har blivit lite brunare än förr!!

YES säger jag


Och en kram på det säger Martina



Detta var lite av Mkt!!
Kommer att komma upp ett Facebook album på Face pga de facebooknördar som vi alla är!!

Nu ska jag fika med Kujtim och Matin
sen hem till Wick ochkanske äta lite cupcakes och kanske slinga håret??
I morgon blir det PLUGG PLUGG PLUGG!!!!

Extramaterial!!
http://p.videofy.me/v/267538

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

åh hääärligt vi hade de !! vill se d fb albumet!! =)

haha så lägger du ut den videon på mitt missfärgare hår!!! xD

2011-08-24 @ 22:27:43
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Martina

vilka underbara bilder djass!! Perfekta urvalet...skildrar verkligen resan hahah!! Längtar en smula tillbaka när jag ser dom!! Ni är magiska vet ni det?

2011-08-24 @ 23:10:58
Postat av: Yasss

<3 Och du är my March Baby

2011-08-25 @ 12:33:14
Postat av: Tess

Så härliga bilder! :)

2011-08-28 @ 16:37:11
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0