You are my heaven

ψΔςΜ↑η€


Idag tar jag igen lite inarbetade arbetstimmar genom att sitta hemma och skriva en uppgift som måste hinnas färdig innan C kursens psykologi!!
Jag kommer trots allt med start på måndag nästa vecka plugga beteendevetenskap 100% samt arbeta med projekt Andersberg 100%. Alltså 200% av arbete som båda delar kräver full koncentration och engagemang.
Lika bra att starta nu säg:)

Jag kände bara för någon minuts paus då jag kände för att lyssna på en av Ron Popes wonderbara låtar som Jimmy spelade för mig igår!
Det är räktigt nice att ha en vän vars liv är en levande musikverkstad!
det går inte en bilresa utan att han spelar (för mig ny och fääntästik musik).

Ron Pope – A Drop In The Ocean


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

mysig låt tösabit

ja... 200% .... du borde ha n assistent !! =P

2011-08-25 @ 14:38:17
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0