mitt andra öra e kört nu..

alldeles precis gick mitt högra öra åt helvete. tror det e hostans fel
jag e så förbannat trött på detta nu.
det gör så in i helvete ont och jag har tagit 3 tabletter.
jag har god lust att hälla vatten i örat som jag gjorde när jag var liten på fritids.

hade jätteont..väntade på att mamma skulle hämta mej. stod inte ut mer å gick in på toa. la huvudet under vattenkranen å satt i gång vattnet...porla fiiint ner i örat på mej.. och jag hade inte längre ont..
mamma å fritidsfröken bara tittade på mej..VA?!?!? nej, varför.. ojoj...
jag va glad för jag hade inte ont längre...titta jag kan skaka på huvudet..åt höger ååå åt vänster. titta! stooort smile på lilla simona nu ska ni veta =) jippii

men sen när jag kom hem..aj aj aj.. =/
aj aj mamma, det gör ont...

nu..AJ AJ AJ!!!! fan va detta gör ont..t.o.m ner i käken gör det ont.! a d e galet


å nu e klockan 5.00.. min balans e helt körd den oxå.. känns som att sänger lutar åt höger RIKTIGT mkt, mår illa... men illamåendet e nog för att jag e trött.... jag ska jobba idag kl 9....=(  det kommer inte funka..
visst, jag har försökt jobba måndag å tisdag, sen va jag tvungen å sjukanmäla mej.. det var riktigt jobbigt att göra det.. man skämms lixsom.. å idag pratade  jag med chefen å sa att jag skulle jobba imorn bitti.. å nu måste jag säga att jag inte kan det....... ... .. . det känns så jävla onödigt att jag sitter här uppe själv i lägenheten när jag lika gärna hade kunnat va med er i familjen istället alla dessa dagarna.. =(( ...less på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0