mmmm peppcaces

ψΔςΜ↑η€


Efter jobbmöte i dag åkte jag till köpinge för lite julmys med Hansson och hennes mom and dad:)
Det blev pepparkaksbak, MAT, Handboll och lite Idolfinal, Precis vad jag behövde denna fredagskväll.
Fick t.o.m mä mig pepparkakor hem;) waow!..


I morgon ska jag hämta upp Wick för att åka till Veinge by på infomöte om Spinglo för att "stödja" vår käre bror André!! Varför inte på en Lördagsmorgon tänker jag då.. Kunde  inte valt en bättre tid..?? Vad gör man inte för sin broder!!

Sedan blir det att fira Wick på kvällen.. Vad gör man inte för styvsystern..
Sen så kommer det alltid luckor under dagen då man saknar sina resterande Fyra syskon i Götet, Stocken, Vaabäj, och skånneland!!


Boy Wonder Presents Chosen Few Urbano – Una Vaina Loca (feat. Fuego)



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0