å herregud va mkt att läsa på en dag nu när alla tre skriver igen. But i like it =D

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
tårta hos farsan på fredag? e framme 20 på kvälla.
suuugen på tårta. chokladmousse å sånt göttigött..

ql å kolla ritningarna. ni får la billigare kakel av henne oxå va? golv e viktigt mille, välj fint golv nu.... men jävlar va kallt ni hade! ni borde ha golvvärme oxå.....;)

läkaren som gjorde Gaykillarna från, sommar i sverige, e sparkad..han e duktig men bröt vissa regler tydligen.
jag träffade honom när en polare gjorde sina läppar hos honom =D HAHAHA han lyssna på reggie medans han spruta..

¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸
dagens älsklingslåt! madonna - i´ll remember


obeskrivlig kärlek till Vesslan HAHAHA. håller ja i osynlig kompis? iaf så gillar jag inte gräsplätten t höger.  trilla där i vintras. Har fortfarande knölar i armen hahaha

Ditt skratt kan liknas en ond gammal gubbes skratt.. inte förklara på ngt förskönat vis yasse ;d
får vi köra minbussar?

vill oxå ha stegräknare. Stegräknartävling här på bloggen. ngn som vill anta utmaningen??


jag var ju på gymmet idag ju. bra jobbat simona!
blev 3 km springande på, under 30 min!
höll vanligt tempo, ökade hela tiden! hahah ser klent ut ju. 3 km 30 min hahaha..jaja. jag gick oxå <:)


kvällsmat- ägg med feta, vanlig tomat å soltorkat




nu ska ja kolla FB å mailen mina nära å kära
puss puss på er ♥


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0