äntligen hemma igen =P

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

lagar mat. biffar med feta, soltorkade tomater, oliver m.m =D
kommer bli supergött! om jag nu inte bränner röran =)
JÄÄÄÄÄTEHUNGRIG!

haha nilla kan oxå skela med ena ögat, gillar vi =D haha å yasse, du ser ut som en full fransk höna på bilden under xD
fast du e jättesöt på bilderna från jobbet. du e alltid så söt! fast du ställer dej iofs framför speglen å säger- jahopp, snygg idag oxå,  trevligt! HAHAHAHA...så d behöver ja ju inte upprepa mej på

ni verkar ha haft d supermysigt nilla å yasse =)
d e då man vill va arbetslös så man hade kunnat va med er istället!
men jag hade ändå ql, jag brukar ha d. har bara haft 2 dagar på jobbet då tiden gått riktigt sakta! lucky me !

snygga kläder nilla! N MINIyasse =D yasse, vms smak går du efter ;)
Jag tror iaf att yasse klarar tentan! har man haft så mysiga kläder på sig så gööör man garanterat d!=)
FÖRESTEN! NILLA, du har blivit superSNYGG!! OMG! lika snygg som jag! IM IN CHOCK BABY ;P

mmmmm..smakade på en av biffarna nu... d va delikat.

jaaa, min helg i ngra rader då.
fredags- fest med Vicki å annelie. dansa hela natta..jobba dagen efter. gick ok.
lördags- ute å åt med jobbet. helt oki. ingen skräll haha som vanligt, lite skitsnack =D
sen ut igen efter d. sov i mölndal =) härlig kudde där =D
inga bilder på hela kalaset. tyvärr =(

men dock på min mat
potatis till biffen å självklart turkiskyoggi å ett glas mjölk =)

kan tyckas se tråkigt ut men d ee gott ! jag brukar inte piffa å krångla med min mat.

förresten e d jag som fifflat med bloggen.. :D tyckte aldrig om den där stjärnhimlen, FUL!

nu ska jag käka här flickor å pojkar, vänner å släkt, främlingar å annat dräggel!!
ha d så bra så hörs å ses vi älsklingar♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer
Postat av: Tess

jaa! :) Nu är jag vacker! hihihi

2011-02-20 @ 20:42:19
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0