Back in Halmstad

 Så fina bilder hjärtat!!
Ni betyder allt!!
<3
Önskar vi bodde under samma tak igen!


Jag är hemma i H-stad igen och tänkte jag skulle lägga upp lite mer pics från götet..

Frukost lördag morgon
Såååååå gottigott


PÅväg till båtmässa med Sadina och Kong., varför änte


Sånna här läckerbitar va vi inne i.
Lyx båtar med två duschar och diskmaskin och fönter över dubbelsängen upp till stjärnorna osv osv.


En vanlig dag med simmos framtida gummibåt:)
Jag läser tidningen- planerar vilken våtdrekt jag ska införskaffa mig
Simona sitter och filurar vid kanten, funderar på om hon ska göra en bakåtvolt eller framåtvolt ner i plurret


På kvällen åt vi pizza innan vi åkte hem till Samiras bror!




I söndes skulle vi iväg och kolla på bl.a Samiras bröder när de skulle spela match och här sitter vi på picknick ute i kyyyyylan innan Samira kom och mötte upp oss!
 Men det andra laget dök inte upp så det slutade med att vi hoppade in och spelade med dom i stället:) haha!
Nice min du ligger inne med Sim;)


På kvällen stack vi iväg på bio:)
Helmysigt!!


I morse va det dax att lämna Simona:(
Trött yasmine påväg hem med tåget i förmiddes!
jag orkar inte ens le ordentligt.




Kom bara hem och slängde in väskan..
Sedan va det iväg till kontoret på möte med kollegan, arbetsledaren och bossen, gick igenom handlingsplanen.
Sedan fika med arbetsledaren på regnbågens cafe där vi snackade över en varsin hjärt semla.
Sedan vidare till jobbet.. Tröööööött


Älskar er mina hjärtan!!!!
<3


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫

asså , gillar min eagle =D

2011-02-16 @ 21:32:38
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0