eeeeeennneeeerrgiiiii.

Du simsim lägg inte din energi på von pucko. Han e inte värd det. Han behöver inte ha någon uppmärksamhet här inne inte.. Han e ute ur leken så låt det förbli så med. No more von pucko på bloggen.

Jag har inte legat på latsidan denna vecka inte... Nej nej. Har redan skickat iväg 3 ansökningar och håller på med den 4 och detta bara sedan i måndags. :D
Antingen har jag fått någon slags jobbsökningsenergi eller så har det bara lyckats att dyka upp många bra jobb denna veckan. :P Eller kanske lite av båda kanske.

Ååå snö har vi i määäängder. Massa massa mera snö än vad Halland har har jag hört. Men det e ju som sagt februari och det e meningen att det ska vara vinterväder. :D Fint väder har vi osså haft. Sol och blå himmel. :D

I helgen ska vi på "Äntligen hemma mässan". Det ska bli kul. Där finns det en massa kul saker att titta på.
På tisdag nästa vecka ska vi till arkitekten och prata hus. SPÄNNANDE.
Och så på torsdag nästa vecka så kommer vi neråt. :D Har dock inte bestämt när vi ska åka eller hur så får återkomma med det.
Sen så råkar ju flickebarnet Michelle fylla år nästa fredag.. Woop woop. ;P

Nu ska jag krypa ner under täcker.

Najti Najt på er lovely things <3




M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: yass

vackert ja!!

2011-02-19 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0