egentid

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag e en tjej som behöver egentid. d e så viktigt för att jag ska fungera.
dessa tre dagarna har d bara varit jobb, gym å mej själv. jätteskönt eftersom jag hållt igång så mkt.
å jag vill ha den känslan att jag längtar efter folk å grejor. Annars uppskattar jag inte. Jag är riktigt dålig på att uppskatta folk å saker. FAST jag vet att d betyder mycket för mej.

yasse du får nog börja med att skriva ner saker när du lagt dej. jag lovar det hjälper. skriv ner vad du känner oxå. viktigt. precis allt du känner,  annars släpper du inte det. det har jag fått göra många ggr i mina dagar.
kid sötis e söt ibland, men jag ska nog hitta en annan snygging å visa upp jag oxå =P

å mille ta med ritningen ner i helgen, om ni kan det, så vi får kolla =D ska mannen med ner lr bara du ??
å hur svårt e d inte att köpa ngt t dej om man får samma svar hela tiden- vet inte, ngt ni tycker e bra!! ;)
jaja, yasse har en ide´ men vi får filura på d lite till. =)



nu käkar jag lite sen dags för gymmet å efter det jobb =) tänkte nog springa skiten ur mej idag om jag hinner.. fast vill ju inte ha håll nu eftersom jag käka..så krångligt att trycka mej i magen samtidigt som jag springer =P

c ya folks

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: yass

Ja egentid behöver vi alla:)

Vi har tur som har våra egna lägenheter så vi kan bestämma över oss själva!

Jo jag får ha blocket brevid sängen och skriva massa

2011-02-23 @ 16:10:23
Postat av: Sadina

Nu läser jag er blogg :)

Simona då, du är väl jätteduktig på uppskatta folk, hör alltid av dig å svarar alltid när man ringer.. tycker jag du ska börja uppskatta dig själv lite mer södu ;) Men snart ska jag å du träffas :) Jippi!!

2011-02-23 @ 17:52:27
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫

jo jag kanske uppskattar men jag vill känna det som om jag gjort d för första ggn lr typ som jag lever sista dagen i mitt liv å verkligen ta till mej allt jag gör =)

2011-02-23 @ 22:04:26
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0