Go morron

ψΔςΜ↑η€

Diggar din lista siss!
Jag hoppas jag ska hinna med väldigt många musfällor innan jag dör:D

I dag vaknar jag med:
Tove Styrke – Bad Time for A Good Time

Kanske ska passa på att slänga in lite pics på mitt (frikort)
Nä men jag har inget emot ifall mitt livs kärlek liknar honom!!
Grym stil
Grymt snygg
                         Fin färg:)                        

 







OCH
Grym music

Kid Cudi – Pursuit Of Happiness (nightmare)


Jättetrött Yasmine ska upp ur sängen nu!
Måste hinna äta, få på kläder och hinna gå till föreläsningen till 08:15.

Har svårt att somna för att man har så mkt som snurrar i huvudet nu när man ska sova!
Grymt mkt att göra nu på jobb och skola, men samtidigt jäkligt kul så ska inte klaga!

D tur man har er!!
<3

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0