god kväll

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

meeen heej !! tycker d e sååå roooliigt att draaaa uut på orrrrden så häääärr i blaaaand!
sååå jag göööör deeeeet liiite tiiiill!!

ja.

idag har jag haft fullt upp hela dagen. igen.
upp vid 10, skulle tvätta men hade inte så mkt så strunta i det.
så direkt in t stan, fixa med saker, sen hem t annelie som ni ser på bilden nedan..
kom hem, å han ta av mej kläderna, så ringer nästa person, iväg igen!

nu hemma i sängen å myser =)

jag har inte tränat idag. vilodag jue =) men igår å d blev 40 min band/cykel..kunde inte springa, har ont i axlarna.

här kommer en annan het body som jag blir pepp av..
denna bruden är fett hälsosam =)

Jillian Michaels

hon e sååå grym denna bruden.

 

man tränar för sig själv. å ingen annan än en själv kan träna åt en! man måste ha viljan till att förändra å att kämpa. jobba med sig själv.

 

hon e så ball enligt mej =)

En säsong sa hon en sak som jag var tvungen att skriva ner på mobilen, jag har sparat det länge nu..

 

you are allowed to feel emotions like fear and pain, but not allowed to let them hold you back!

SANT!

 

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0