hihi du e la för go s(yster) =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

men jag vet inte riktigt vem vi pratar om här?? så svårt att komma ihåg vissa människor ser du =P

som carro sa, jag e guld värd... å ingen ska krossa vad jag har framför mej! *star 4-ever*

Det är upp t mej vad jag vill med min egna framtid, andras behöver jag inte tänka på helt enkelt! det kan dom göra själva! tänker inte ge vissa lyckan i att jag tänker på dem!!!
this is a good life! behöver mina tankar för mej sjäv så!


tess sa lika dant, min familj m.m... undrar vad mitt x får för sorts uppmuntran och applåder?? lr nej, det gör jag faktiskt inte..dom orden slår inte dom jag får höra av mina närmsta ändå hahaha =D

jag har gått med ångerst hela dagen. känslan man har när man e riktigt nervös inför ngt..fast åt det andra hållet. jag mår dåligt att allt har hänt, inte för att jag nu e singel, det är bra! men allt jag har fått veta gör mej nervig.

(varsågod, nu vet du oxå! så glöm nu denna sidan, du har inget att göra här! ja, den meningen e till dej JJ..)

lr vem skriver ja till nu igen?? så snurrigt allt så, inte lätt alla dagarna, med fritidsresor =P


i morgon är en ny dag. jag ska ta tag i min tvätt!! jag tycker ju det e så underbart med ren tvätt så jag tvättar gärna ofta och mycket, gör inte mej ngt alls ;d
sen träffa carro. vi har fått ihop våra scheman så vi e lediga samma helg nu =D lycka!! det är jävligt nice !!


har ju inte lagt upp bilderna från helgen. även om vårt bord stod mitt i motorvägen så hade vi klart det bästa bordet av alla ändå faktiskt!! jag hade riktigt ql i helgen! tack vänner och familj! sicket pluss jag stod på i måndags..fast ja var helt slut i rutan!!
haha, fast ändå så skulle jag rengöra ugnen med huvudvärk. nä asså den har sett förskräcklig ut i flera månader. det va bara tvunget att göras =)



emilia kom efter käket =)


marre, tess å yasse..underbara töser =)








jag tror att våra läppar har samma miner genom hela familjen faktiskt =)
kolla bilden över å under oxå


vi 3 har den läppen för oss bara!! haha =)


denna bilden tar jag med för den e så jävla creapy höhöhöhöö
man ser faktiskt både mej å yasse



tänk ordentlig så du inte dricker fel nu Emilia =P

kööööör påå!! jag fotar som bevis =P


there it is igen =)


nu va d slut på d roliga...göm dej!!!


yasse å annat folk kanske har bilder att dela med sig av från helgen :9
får runt å leta

oh shit, kl e mkt nu =) dags att stänga av musiken å nana natten =)

God natt alá vänner & familj

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0