i want to be a rockstar..

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

..för då hade jag haft mkt pengar å en personlig, snygg ;) tränare !!  ain´t that life ??
å så hade jag kunnat gå klädd som kitty jutbring =D hon har så rolig stil!



har ju varit på gymmet idag.. var riktigt nära att skita i d, hade ont i huvudet å va riktigt trött i kroppen. men sen övertalade jag mej själv, hoppa av spårvagnen, in på gymmet å körde ett 1H pass.
cykling i 30 min, allt blev 1 mil =D
sen sprang jag i 3 km =D

Här e en låt jag brukar lyssna på när jag springer =) Ac/dc Rock N´Roll Train
jag tycker inte att den e bra igentligen, bara när jag springer =)

ja va helt röd i facet sen hahahaha
skönt å gå dit igen. haft problem med benen. ansträngda av träning å dansande å så har d varit jävligt kallt i strumpbyxor =P

nu sitter jag här, käkar vindruvor å kollar nätet.. SKA lägga mej tidigti kväll. inte blivit så mkt sömn i helgen, efter all håll i gång precis =)
TYDLIGEN fler med mej som var trötta idag =) hehe

god natt på dej
älskar dej antagligen =P

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0