Ja, Hej alla glada

Alltså man vaknar upp efter ett stormigt natt till underbart solet som tittar in genom fönstret:)



Fru kost innehöll två leverpastej mackor med gurka samt te i min Bästis mugg Tihi..



jag var t.o.m tvungen att chisa på väg till plugget Boooohhäääääääää:D



Här har vi högskolan....
T.o.m här lyser solent..
Bääääääääääääääääämmmm:D
Vackert skola MKT vackert



Här har vi gjort en liten mindmap lr vad man ska kalla det för inför presentation på fredag!



Påväg hem i den vackert väder för att hämta bilet och plocka upp Nasret för att köra till jobb!!



Jag kom till jobbet och va där en timma eller något och skrev protokoll och kollade lite mail.'
Sedan iväg och handlade lite fika till TjejerEmellan-- första träffen denna termina! Gick hur bra som helst!
Älskar mitt jobb:D

Efter TjejerEmellan så åkte jag inom Hyddan och kopierade lite listor:)
Träffade mina gamla ungdomar.. underbara!! Saknar Hyddan, men trivs mkt fint på Fyllinge med!!
Sedan till fyllinge igen, men d va lugnt på gården i kväll.

Efter jobbet åkte jag inom studion och träffade Kastriot och Egzon:)

Nu hemma!!

PUSSSSSSSS
//Yass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0