ofta skrattar jag för mej själv bland hyllorna..

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
.. på jobbet. vissa ggr kan det bli så fel nämligen =)


-menar du typ, som detta spelet??
ja, men detta är lite, eh, anal unda lixsom..
-okeey, jaha .... =)



hej, har du digihal kamel ah??
-ehm, en ggn till =)
har du digihal kame la??
- eh, hmm, va medar du? kamel??
ja!
-kamel som gosedjur??
nej, digital kame la!
-JAHA! digital kamera, en sådan här menar du!??
Ja, digital kamelrra !


HAHA, bara några av mina konversationer på jobbet =)

förresten kommer ni ihåg denna? hade inte carro å crille en sån? =)


annars e ja trött idag. Har blivit mycket å seent i helgen ju å i morse gick jag
upp 08 å stack direkt t annelie å håkan för att käka frukost =D
underbart folk =D tur man bor nära nu igen =)

nu käk !

natt mina underbaringar <3
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0