på begäran av mej själv..för morsan =D

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

min kvällsmat =D suuuuuper good!! MUMMS filli BABBA!! =P med juice i ett "lyxigt" vinglas =P
fast d fattas rätt mkt glas här hemma hos mej..dom har gått i sönder!!
haha, tro inte att d e jaaaag!! för d e d ej =)



bananaaH, melonah, passionsfrukthaaa, linfröaah, turkisk YoggyjaaaaH, muschliiiah =P
Till detta även höög musik... efter, privat dans =P
det ska jag göra 1000 ggr om!

en av låtarna HÄR ooooohh yeahhh!! =)

ASSÅ, YASSE JAG SKRATTA NJUREN UR MEJ NÄR JA KOLLA DITT KLIPP!!!!


JUST d, va ju på stan i torsdags. detta blev köpet!

l LOVE this ones!! halsband...klockan öppnas..nice =) stenen köpte ja för
ja hade liknande när ja va barn å den ger mej mysiga känslor,
precis som när ja var barn =D


å så handla ja efter jobbet..
asså d e nog faktiskt första ggn jag sett en mörkhyad skyltdocka...
iaf i full fart med städningen o.O mumms!!
give me some chocolate =d  HAHAHA




i cant beleve it
im not myself

When im happy like a fool
I Let it take over

When everything is out
I gotta take it in!

I live my life the way I want to!!

C YA folks =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer
Postat av: yass

hahahaahaha

Du e goooooo

2011-02-05 @ 23:09:38
Postat av: Mamma

mumma - hade gärna varit hos dig o ätit i kväll gumman!

2011-02-05 @ 23:57:39
Postat av: Tess

Du vet rean igentligen Simona! ;)



Berätta lite om det sist vi prata i telefon, eller kanske inte sist.. Men ja har berättat lite om det! :)



Puss

2011-02-06 @ 15:21:53
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0