PUST

Jag är en TeOman.. Älskar te!!
Ska vara ett gott te, en stor sked honung, massa mjölk och hett vatten!!

Mich.. du är grym!
-Ba hoppas du hittar ett jobb som passar och som du kommer trivas med!!
-Så jäkla gott att du kommer hem nu snart!

Simona
-Du e het! Snygga outfits! 

Fin bloggen blivit!!
I Like!!
Vem har fifflat?

Jag skrev tenta i dag! PUST... den är avklarad!
Jag satt i 3 timmar... sen orkar man ju inte mer!
Jag MÅSTE ha klarat det! Shit jag kan ju det här!!

Exakt så här va jag kledd under tentan
Mys käder!
Inte bara tenta outfit utan hela dagen outfit!!
Varför ÄNTE!

 

En av ungdomarna fotade mig in action på jobbet i går!
Haha kolla tjockis kinderna:D


Yass = fokuserat och koncentrerad


Yass = upptäckte att bilder togs = POSE!


Pernilla kommer hem till mig i dag.
Jag hämtar henne halv sju vid tåget och sen chillar hon med mig på jobbet till 23 i kväll!
Vi har hela heeelgen på oss<3

//YAss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0