Lalalalalalalala

ψΔςΜ↑η€

SPÄNNANDE med ritningar:D
Jag skrattar ((lite gott, men visar inga tänder, ba fnissar lite sådär, med ljud! A jag skrattar inte tyst, men inte så högt.. jaja.)).  när jag läser hur kul du tycker det är med huset serru..
Blir nästan lite smyg sugen att bygga hus  när Mich är i farten..

Men jäkla kallt ni hade de!
But I like the pics.


HAHAHAHAHA
Simona AKA "Gangsta" på gymmet!!
Så skön bild..
Lite kaxigt bakotslickat hår sådär:)
Räääktig Kaoz!!



Jag hade bara 10 min på mig att gå till skolan och det brukar ta en kvart för mig att gå. Det är absolut inte långt, men det tar ju ändå lite tid.
Jag var påväg ut och såg det fina vädret i fönstret och fick en genialisk ide!

Okej, det är ganska mkt grus på gatorna nu efter snön, men det kan nog funka:)
Jag inviger vesslan för i år!!

Vesslans första dag 2011.. kolla glad hon är!
hahaha


Ja, det är inte bara jag..
Det finns flera som e lite smyg kära i vesslan

t.o.m simona har ju haft kärleksaffär med henne sommar 2010



Förresten jag fick köra minibuss igår..
Jag va helt skraj, men va tvungen att ta över den när zoran skulle hämta sin bil. Körde den därifrån till Rejmes, men zoran fick parkera den.
Det va ju inte så farligt, faktiskt kul! Tittade ner på bilarna! mmmmhmm
 men jag kör ju inte andra bilar. Bara min pärla och tänk er då att gå rakt till en buss:/

 



För vi va ju på Ullared med jobbet i går:D
Vi och några ungdomar!

 



Nä jag borde plugga och äta nu!
Men,bloggen kändes så mycket viktigare.. hihi
Fast nu ska jag väl ta tag i mitt liv (som björn skulle sagt)

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Tess

Fina du <3



Hitta du nått skoj i ullared då?



Puss

2011-02-23 @ 16:41:45
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: yass

Ja en stegräknare:)

hahaha



och strumpor förståss

2011-02-23 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0