läsa mellan raderna ???

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
Nån kommer ta dina ungdomsår ifrån dig
Det kommer hända om det inte hänt
(Fy fan
va skönt)
Du kommer brinna upp
Åh du kanske förlåtit kanske förlåter men
Du kommer aldrig brinna så igen, min vän

Nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut
Som om det gjordes för din skull
Och du har någon ny att somna bredvid nu
Det är inte lätt att va så ung
....
.....
.....

Skönt att jag aldrig blir 25

För Sisifos ska till himmelen

Jag svär att jag aldrig blir 25 igen

(Fy fan vad skönt)
igen

(Fy fan vad skönt)



HÄR har ni låten


yasse ja e ledsen men ja fattar inte d roliga i reklamen, denna ggn =)
tycker faktiskt kattanten e mkt mkt bättre =)

ja va ju på gymmet idag igen. körde kondition 50 min, på cykel å bandet
haha mina pattar kommer försvinna. inte för att d e mkt där nu precis men...;)
fy fasiken va vi e grymma fezzzzz

nää, nu ska ja lyssna på musik ett tag, kolla min mail å fb, sen sängen!

puss puss puss!!!!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer
Postat av: Yass

Gillar dina rader:D

Speciellt de ord med lite extra krydda down under om du förstår vad jag menar<3:)

2011-02-07 @ 22:05:48
Postat av: Mamma

Snyggt gjort ju!!!

2011-02-07 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0