oki denna veckan har ja sugit..

..fett på att skriva här å uppdatera =(
å skype blir d nog inte på min dator..ska kolla om den pallar med det först...tvivlar ngt o.0

snabbkoll på mitt liv kommer nu!

* ingen träningn denna veckan har det blivit =(

*inga nya blommor =) dom bara dör =(

*umgåtts med annelie =)

*killen har flyttat ut..stor plats i lägenheten. BRA =P

*kollar efter bil =)  vill ha en billig i alla aspekt, går så där.. =)

*har listat ut endel om folk som jag inte trodde...positivt enligt mej att nu veta =)

*jag har skrivit på papperna på fast jobb! =)

*festade gärnet i helgen med vissa sthlmkillar...GALET å riktigt jävla wonderfult ql =)
ni såg ju milles bild =) hahaha å d va bara efter en 1/2 öl !!! =)

*åkt ner t hstad för tjejkväll!! JAG, MILLE, YASSE Å TESS!!! wooop wooop!!!

*brottats med tanken att ego e dåligt..för ja tycker både och.
jag e 1 st människa fast med X människor runt om mej..kluven balans=)
________________________________________________________________________________________

å brossan ska t thai. å tydligen ska han va streetsmart =P hehe..d märker vi =P

nog om dette....nu frukost..kanske iväg å simma lite innan stan idag oxå =)

köss alle friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0