Mjauz

Vilka mys bilder du har lagt ut simona!!
Pernilla är så fiiin!!
Vi hade verkligen jättemysigt på julafton och det syns på bilderna!!

Vi har ju gjort våra snöänglar, men vi filmade dom och vet ej hur man sätter upp filmer.
hmmm.. smäärt!

Jag köpte ju äntligen ett par vinter dojjer!
99;- på flygstaden!
Nice! sattsäg:)



Alltså jag har varit rätt dålig på att ta foton nu i slutet av året så detta måste ändras på!!
Jag vill ha en riktig kamera:/

Men här har vi iaf mig när jag slår in julklappar med Vick:)


Och jag hittade en bild på när jag gjort min snöängel och när simona var påväg att göra sin:)
Haha.. kolla så glad hon e!




jag lyckades ta ett foto på Erik under julen:)


Detta handbollståg stod utanför seent på kvällen när jag kom hem förra veckan..
Stod där stilla under natta antagligen??


Whaaat! can this bee??
kaoz


PUSS
YAZZ


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag åkte faktiskt med tåget när jag var hos ögonläkaren...

2011-01-04 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0