åååååhhh


ψΔςΜ↑η€


När man har semester så har jag hört att man ska ta det lugnt..
mmmmm
Jag har inte gjort ett piss i dag..
ba gått till stan och kollat upp en sak.. gått en liten promenad, annars bara suttit hemma, diskat lite, plockat lite.. blabla
trååååkigt!!
klarar inte av att inte göra ett piss! Jag vill surfa!!

Soffpotatis = not my thing at all


Nu sitter jag iochförsej hemma hos lollo som röjjer saatan i lägenheten.
Vi ska laga mat, kanske kolla film, kanske något mera??


och idag har jag ätit
Gröt
Fyra ägg
Flygande jacob
Nyponsoppa och glass
En gräddbulle
och jag är steen mätt!!
usch
och nu ska jag snart äta mer, men d är ändå mys.
d blir vitlöksbröd, kyckling och??



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

och??? ;)

2011-07-15 @ 01:52:59
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0