BeachWork Baby

ψΔςΜ↑η€


Sitter på jobbet och filurar.. hoppas på att det ska bli fint väder i morgon och/eller på fredag så att det finns en liten möjlighet att sticka till stranden och dela ut gosaker till ungdomar och snacka lite Youth Area.



Sen på Torsdag ska jag besiktiga bilen och jag bara veeeet att den inte kommer gå igenom:/
Man behöver ju precis inget förstoringsglas för att hitta felen!

Jag ska ta med mig en vän så jag slipper åka dit själv och skämmas!!!


Har kommit på att det inte kommer funka å ta semester helt å hållet från Youth Area utan det blir nog att göra lite då och då ändå... Det är så mkt som man tror är klart, men som ändras på och måste fixas vidare med...
Det blir BeachWork Baby



Peace out!!
Nu ska jag ha det underbart med ungarna:D

ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: Tess

Vilket fint jobb du verkar ha Sötis! <3 Beachtwork... Lycko dig! hihihihi



Ska hålla tummarna för dig och bilen!



Puss

2011-07-06 @ 16:54:44
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

din lille skiiiit unge till syrra.. jobba på stranden!! untz untz untz =)

jag kontrar med vattenpistols krig på jobbet - some day ;P

2011-07-06 @ 22:42:06
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0