Ja! D gäller en get

ψΔςΜ↑η€



Heeeeeeeeeejj!!

Denna vecka har det ICKE varit semester för mig..
Vi håller på för fullt med att sätta allt det sista på plats inför Youth area Tall ships races..
Både Kaoz och lättnad på samma gång, alltså vissa som hoppar av, sånt som är fel och annat som blir perfekt..
Tror det finns vissa saker som inte kommer bli klart fören några minuter innan allt börjar..
Men jäkligt kul är det nu när man har så mycket att ordna!!
Trött som tusan när man kommer hem, men det är det värt!

Vi var ju på G-kås i dag och köpte in prylar och då fick man ju chansen att krama både mamma och André:)
På jobbetid! Härligt!!


Var inom magasinet två gånger i dag med!

Så borta i hörnet där hålls det på att lägga röd matta till stylingen för fullt:)
Jag är tyvärr inte med och fixar i ordning efetrsom det finns en del som måste fixas med kontakter, program och ansvar m.m m.m.. men hoppas hinna med att fixa i magasinet nästa veckka någon dag.


Det ahr ännu inte hunnit göras så mycket på denna sidan..
Höll på med basket och hade hängt upp grunden för graffiti väggarna.. bara synd att väggarna är rätt små, men hoppas det blir nice ändå


Här fixas det upp en fotovägg där alla foton på möten ska hängas upp!
7 meter på var sida.. älltså 7gånger 7 meter..
Och det ligger väl på mitt ansvar att fotona kommer upp så jag hoppas det blir bra!!


Nä men det kommer väl uppdatering på detta i nästa vecka..
Jag (och kanske någon mer kollega??) plus några ungdomar ska möta upp Tv4 halland på onsdag nästa vecka och då är det mesta uppe så då blir det fler foton!



PUSSSS


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

so en askungesaga ;D

2011-07-29 @ 19:01:34
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0