koffein tabletter

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
check it out -will.i.am, nicki minaj

vissa börjar dricka kaffe...å jag tar koffeintabletter!

men bara för en period - träningen inför tjejMILEN! ENBART!! å funkar dom, kommer jag även ta dom i jultider i.o.m. mina jobbtider!
det är inget jag tycker är fel! och jag ska använda dom rätt!!!!

man blir inte beroende på det vis att man inte kan leva utan, men man får antagligen huvudvärk om man tar dessa en längre tid och sen slutar! precis som med kaffe mina damer å herrar!
1 tablett = 1 kopp kaffe!

jag har nyss tagit 2 st för 40 minuter sen typ!  det pumpar lite kraftigare i systemet...
har räknat pulsen..på 30 sek slog mitt hjärta 30 slag..  känns som om kroppen blir mer på hugget! vill jobba!

mi like!

ska snart ut å motionera!


*******************************************************************

min nya favorit stretching↓ bara hänga rakt ner lr typ så här! sträcker underbart skönt efter att man rört på sig=)
ser rent knäppt ut bara! =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer
Postat av: Tess

jajemen de har jag! ;) Ettan är en av dom bästa böckerna och filmerna tycker jag! :)



Fyyy för så varmt när man jobbar! Usch.... Inte känner man sig fräsch i det läget å du som har kundkontakt!! Usch då!



koffeintabletter, de har ja nog hört om! Men de e ingen fara att ta sådana då? Du MÅSTE vara rädd om dig ju!



Puss

2011-07-04 @ 18:25:57
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: yass

usch.. ba skit säkert..

2011-07-05 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0