solar å lyssnar på musica

så gött å sola =)
ledig idag - städat, tvättat Å fnissat lite åt en händelse på jobbet igår...


fixa vid legot så kommer det fram en pappa, 40 + med 2 döttrar.
- jag ler mot honom å börjar mitt.
-hej, jobbar du här?
-ja =)
- ok, söt du va!
-jaha, hehe, tack !!
-mkt söt.
-tack tack..å fortsätter jobba vidare.
han frågar vad jag heter.. fortsätter jobba...han frågar om jag har en penna han kan få låna. visst!
så skriver han på en lapp. vill ge mej den å säger - här är mitt nummer! jag heter frank...
- haha, tack men jag tar inte emot nummer från folk. men tack ändå.
- du va ju så söt, här ta det.
-nej, tack, asså jag e smickrad men jag tar inte emot..nej nej..
-men jag vill ju träffa dej!

ja d kanske han vill.... men det vill då rakt inte jag
han går. han ropar hej då över butiken...

asså dessa äldre gubbar!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha

damien rice - The Blower´s daughter

Kommentarer
Postat av: Yasss

hahahhaa vad är det? 2-1 till dig elelr mer??

2011-07-28 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0