tjohooo!

Hej hej här e jag.. :D
Orkar inte skriva en hel manual över vad jag har gjort så har ni inte varit inne på
min blogg så gå in där och kika. :P
I natt har jag jobbat så varit uppe sen 7. Slutade jobbet, åke bortom huset och plockade lite rabarber och hallon samt tog med posten. väl hemma så började jag dammsuga och torka golv så nu ser der mkt  mkt bättre ut än innan. :D

Ska senare göra smulpaj med rabarber, hallon och jordgubbar och till kvällsmat blir det korvstroganoff. Mummsimummsi.



Puss puss

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag brukar faktiskt vara inne där å kolla läget =P

2011-07-13 @ 12:21:03
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0