har mkt att göra .

Vilken helt underbart fin bild på er mina sissis.. <3 Ni e såå söta.

Jag har haft fullt upp i över 1 vecka nu... Det bara händer en massa saker hela tiden. Jobbade en massa dagar förra veckan. Rättaresagt fredag till fredag. Så en massa jobb. I fredagskväll så firade vi Fanny. Vi grillade och spelade brännboll. :D Vi blev lite blöta om fossingarna men men kul var det. :D

I lördags så åkte vi och kollade på en båt som Älsk hittat. Den var fin fin. Men vem vet vi kanske har köpt den eller inte... tihii
I söndags var vi hemma hos Jennie och Theo och busade med barnen, fikade och åt mat. Å så var det dags för jobb igen måndag, tisdag, onsdag, torsdag morgon. Sen leeeedig hela helgen och till och med tisdag tror jag... :D

Vet ni vad vi borde göra... Vi borde hitta på något bara vi syskon, helt själva typ en hel helg.. :D Hade inte det varit toppen. :) Det e något fel på blogg.se så kan inte lägga ut någon bild.. :( Inte heller göra texten fet. :(

Nu funka de ;P Tack tess <3

Nu ska jag gå och göra litta mat för de vill min mage ha.

Love you all. Ni betyder mest. <3 <3 <3

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Michelle

hmmmm.. Det e något mkt fel på blogg.se. Får ändra på inlägget när blogg.se funkar som den ska igen.

2011-06-22 @ 11:27:23
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Yass

Jaaaa d låter nice!! Spännande med bara vi syskon!! Men har ni köpt båt eller inte?? Jag får klart ringa dig!!

2011-06-23 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0